Lai nodrošinātu vislabāko un pilnvērtīgāko www.drogas.lv lietošanas pieredzi, mūsu vietnē tiek izmantoti sīkfaili (cookies). Lietojot šo vietni, jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.

Uzzināt vairāk

PIEKRĪTU

Drogas

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kas var kļūt par Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieku?

    Ja Jūs esat sasniedzis 18 gadu vecumu, varat kļūt par Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieku un lietot Drogas Pastāvīgā Klienta karti.

  • Kāds ir Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka ieguvums?

    Drogas Pastāvīgā Klienta karte nodrošinās Jums šādas priekšrocības:

    • Saņemsiet 1 punktu par katru iztērēto € 1,00. Punktus varēsiet uzkrāt un izmantot norēķiniem par pirkumiem veikalos Drogas līdz 99% apmērā no pirkuma summas;
    • Saņemsiet īpašus piedāvājumus jauno preču iegādei, kuras ir atzīmētas ar atzīmi „Jaunums” vai „Jaunums. Tikai Drogās!”;
    • Varēsiet īpaši izdevīgi iegādāties pieprasītākās preces.
  • Kā kļūt par Drogas Pastāvīgā Klienta kartes lietotāju?

    Ikviena persona, kas ir sasniegusi 18 gadus, var kļūt par Drogas Pastāvīgā Klienta kartes lietotāju, iegādājoties to jebkurā veikalā Drogas par € 1,00. Drogas Pastāvīgā Klienta karti uzreiz var izmantot punktu uzkrāšanai. Līdz kartes reģistrācijas brīdim, Jūs nevarat izmantot punktus norēķiniem par pirkumu.

  • Kā var reģistrēt Drogas Pastāvīgā Klienta karti?

    Lai reģistrētu Drogas Pastāvīgā Klienta karti, ir nepieciešams aizpildīt un iesniegt anketu.
    Anketa ir pieejama elektroniskā formātā mājas lapā www.drogas.lv. To nav nepieciešams iesniegt veikalā, jo tā tiek nosūtīta automātiski.
    Anketa papīra formātā tiek izsniegta kopā ar bukletu un Drogas Pastāvīgā Klienta karti. Šajā anketā ir jāaizpilda visi norādītie obligāti aizpildāmie lauciņi un tad tā ir jāiesniedz kasierim jebkurā veikalā Drogas.

  • Kāpēc nepieciešams sniegt personīgu informāciju, aizpildot anketu?

    Jums izsniegtās Drogas Pastāvīgā Klienta kartes numurs tiks piesaistīts tieši Jums. Drogas apkalpos Jūs, sekojot punktu uzkrāšanaiun to izlietošanai, gatavos informāciju par dažādām priekšrocībām. Jums tiks piedāvātas iespējas piedalīties loterijās, saņemt atlaižu kuponus, uzzināt par jaunumiem un izdevīgākajiem piedāvājumiem ātrāk par citiem. Jums būs iespēja izveidot personīgu profilu mājas lapā www.drogas.lv. Drogas nodrošina personas datu drošību un izmantošanu atbilstoši Fizisko personu datu aizsardzības likuma un Informācijas sabiedrības pakalpojumu likuma prasībām. Informācija trešajām personām var tikt sniegta tikai Latvijas Republikas likumdošanā paredzētajos gadījumos un kārtībā.

  • Kā ir iespējams mainīt vai papildināt anketā norādītos datus?

    Katrs Drogas Pastāvīgā Klienta kartes lietotājs var mainīt vai papildināt savā anketā norādītos datus savā profilā mājas lapā www.drogas.lv, kā arī lūgt veikt nomaiņu, zvanot uz Programmas informatīvo bezmaksas tālruni +371 80008030 darba dienās no 9:00 līdz 18:00 vai nosūtot elektronisku vēstuli uz e-pasta adresi drogaskarte@drogas.lv.

  • Kādēļ netiek saņemti īpašie piedāvājumi uz anketā norādīto e-pasta adresi?

    Īpašie piedāvājumi tiek izsūtīti tikai tiem Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībniekiem, kuri apstiprināja anketā savu vēlmi tos saņemt.
    Īpašos piedāvājumus Jūs varat nesaņemt arī tajā gadījumā, ja Jūsu e-pasta serverī ir ieslēgta aizsardzība pret nevēlamu vēstuļu saņemšanu (spam filtrs).

  • Cik maksā Drogas Pastāvīgā Klienta karte?

    Sākot no 2014. gada 1. janvāra kartes izsniegšanas maksa ir € 1,00.

  • Cik ilgi ir derīga Drogas Pastāvīgā Klienta karte?

    Drogas Pastāvīgā Klienta kartei nav derīguma termiņa, tā ir derīga nenoteiktu laiku. Derīguma termiņš ir tikai kartē uzkrātajiem punktiem.

  • Cik ilgi ir derīgi Drogas Pastāvīgo Klientu kartē uzkrātie punkti?
    Punkti ir derīgi 12 mēnešus no to saņemšanas brīža.
  • Kā tiek piešķirti punkti?

    Punkti tiek krāti nepārtraukti par katru veikalos Drogas ar Drogas Pastāvīgā Klienta karti veikto pirkumu, kura summa ir vienāda vai pārsniedz € 1,00.

  • Kādos gadījumos punkti netiek piešķirti?

    Punkti netiek piešķirti un ar tiem nevar norēķināties par trešo personu sniegtajiem pakalpojumiem (mobilo operatoru priekšapmaksas kartes, u.tml. pakalpojumiem), cigaretēm un tabakas izstrādājumiem, Drogas dāvanu kartēm, kā arī bojātām precēm.

  • Kā var izmantot nopelnītos punktus?

    Punktus var izmantot norēķiniem par pirkumiem līdz pat 99% apmērā no pirkuma summas. Par vēlmi izmantot punktus ir jābrīdina kasieris pirms norēķina veikšanas. Uzkrātie punkti ir derīgi 12 mēnešus no to saņemšanas brīža.

  • Kā var pelnīt punktus un cik vērts ir viens punkts?

    Punkti tiek piešķirti par katru pirkumu, kura summa ir vienāda ar vai pārsniedz € 1,00 (Ls 0,70). Par katru iztērēto € 1,00 (Ls 0,70) tiek piešķirts 1 Punkts. Viena punkta vērtības ekvivalents ir € 0,01 (Ls 0,007).

  • Vai nopelnītos punktus var apmainīt pret naudu?

    Nē, nopelnītie punkti netiek apmainīti pret naudu.

  • Vai ir noteikts minimālais punktu skaits, kas jāuzkrāj, lai ar tiem varētu norēķināties par pirkumu?
    Nē, punktus var izmantot pirkuma apmaksai jau sākot ar 1 punktu.
  • Kādos gadījumos ar punktiem nevar norēķināties?
    Ar punktiem nevar norēķināties par trešo personu sniegtajiem pakalpojumiem (mobilo operatoru priekšapmaksas kartes, u.tml. pakalpojumiem), cigaretēm un tabakas izstrādājumiem, kā arī Drogās dāvanu kartēm.
  • Kur var uzzināt, cik punkti ir uzkrāti?

    Uzkrāto punktu apjoms tiks norādīts katra pirkuma čekā, kā arī to varēs uzzināt jebkurā veikalā Drogas, uzrādot savu Drogas Pastāvīgā Klienta karti. Bilanci varēs uzzināt arī savā profilā mājas lapā www.drogas.lv vai zvanot uz Programmas informatīvo bezmaksas tālruni +371 80008030 darba dienās no 9:00 līdz 18:00.

  • Vai ir iespējams pārsūtīt Drogas Pastāvīgā Klienta kartē uzkrātos punktus uz citu Drogas Pastāvīgā Klienta karti?

    Nē, uzkrātos punktus nav iespējams pārsūtīt uz citu karti, izņemot gadījumu, ja Jūsu karte ir bojāta vai nozaudēta, un Jūs sāksiet lietot jaunu karti.

  • Cik ilgā laikā pēc pirkuma veikšanas tiek piešķirti punkti par veikto pirkumu?
    Punkti par veikto pirkumu tiek aprēķināti 24 stundu laikā pēc pirkuma veikšanas.
  • Vai punkti tiek uzkrāti nepārtraukti?

    Punkti tiek krāti nepārtraukti par katru veikalos Drogas veiktu pirkumu, kura summa ir vienāda vai pārsniedz € 1,00.

  • Vai Drogas Pastāvīgā Klienta karte ir derīga arī Lietuvā?

    Latvijā izsniegta Drogas Pastāvīgā Klienta karte ir derīga tikai Latvijas Republikas teritorijā un tā nav derīga Lietuvas Republikas teritorijā.

  • Kas ir jādara gadījumā, ja Drogas Pastāvīgā Klienta karte ir bojāta un nestrādā?

    Ja Jūsu Drogas Pastāvīgā Klienta karte nestrādā vai ir bojāta, to var apmainīt jebkurā veikalā Drogās.

    Lai bojātas kartes vietā saņemtu jaunu Drogas Pastāvīgā Klienta karti un pārceltu uz to uzkrātos punktus, nepieciešams uzrakstīt iesniegumu un iesniegt to jebkurā veikalā Drogas, uzrādot personas apliecinošu dokumentu. Jums uzreiz tiks izsniegta jauna Drogas Pastāvīgā Klienta karte, un punkti tiks pārcelti 14 dienu laikā. Kad punkti tiks pārcelti, Jūs saņemsiet informāciju uz e-pastu.

    Karte tiek mainīta bez maksas, ja tai nav redzamu fizisku bojājumu, bet par samaksu € 1,00, ja tai ir redzami bojājumi (caurums, iegriezums, dedzinājums, dziļš skrāpējums).

  • Kas ir jādara Drogas Pastāvīgā Klienta kartes nozaudēšanas vai zādzības gadījumā?

    Kartes nozaudēšanas vai zādzības gadījumā nekavējoties par to ir jāpaziņo, zvanot uz Programmas informatīvo bezmaksas tālruni +371 80008030 darba dienās no 9:00 līdz 18:00 vai nosūtot elektronisku vēstuli uz e-pasta adresi drogaskarte@drogas.lv. Jums ir tiesības patstāvīgi bloķēt karti mājas lapā www.drogas.lv, ja Jūs izveidojāt Programmas dalībnieka profilu. Pēc paziņojuma par nozaudēto karti saņemšanas tā tiks bloķēta ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.

    Kartes nozaudēšanas gadījumā uzkrātie Punkti tiek pārcelti uz jaunu Karti, tikai ja nozaudēta Karte tika reģistrēta. Lai zaudētās kartes vietā saņemtu jaunu Drogas Pastāvīgā Klienta karti un pārceltu uz to uzkrātos punktus, nepieciešams uzrakstīt iesniegumu un iesniegt to jebkurā veikalā Drogas, uzrādot personas apliecinošu dokumentu. Jums uzreiz tiks izsniegta jauna Drogas Pastāvīgā Klienta karte. Punkti tiks pārcelti 14 dienu laikā. Kad punkti tiks pārcelti, Jūs saņemsiet informāciju uz e-pastu. Jaunas kartes izsniegšanas maksa ir € 1,00.

  • Kā var izveidot Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilu internetā?

    Reģistrējot Drogas Pastāvīgā Klienta karti, Jums tiks piedāvāta iespēja izveidot savu profilu mājas lapā www.drogas.lv un sekot līdzi savai punktu bilancei, programmas aktualitātēm un priekšrocībām. Gadījumā, ja tiek aizpildīta papīra anketa, tā tiks reģistrēta 30 dienu laikā no anketas saņemšanas dienas. Pēc datu reģistrācijas uz anketā norādīto e-pastu Jūs saņemsiet aicinājumu izveidot savu profilu www.drogas.lv. Gadījumā, ja tiek aizpildīta anketa elektroniskā formātā, tā tiks reģistrēta nekavējoties un Jūs varat uzreiz izveidot savu profilu.

  • Kā pieslēgties Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilam internetā?

    Kā pieslēgties dalībnieka profilam pirmo reizi ir aprakstīts iepriekšējā jautājuma atbildē. Atkārtoti pieslēgties dalībnieka profilam ir iespējams, ievadot kartes numuru un paroli un uzspiežot uz pogu „Ienākt”.

  • Kādas darbības var veikt Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilā internetā?

    Reģistrējoties Drogas Pastāvīgo Klientu programmas mājas lapā www.drogas.lv un piekļūstot savam profilam, būs iespējams veikt sekojošo:

    • mainīt informāciju par sevi (izņemot vārdu, dzimumu un dzimšanas gadu);
    • sekot punktu uzkrājuma bilancei;
    • bloķēt savu Drogas Pastāvīgā Klienta karti tās nozaudēšanas gadījumā;
    • iepazīties ar Drogas Pastāvīgo Klientu programmas noteikumiem;
    • uzdod jautājumus un atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem;
    • saņemt tikai Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībniekiem adresētu jaunāko informāciju.
  • Vai man ir nepieciešams izveidot Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilu, ja esmu bijis Manas Drogas lietotājs?

    Ja Jums ir bijis izveidots Manas Drogas lietotāja profils, tad nav nepieciešams no jauna veidot Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilu. Ieejiet savā profilā ar jau iepriekš reģistrēto e-pasta adresi un paroli un pievienojiet savas Drogas kartes svītrkoda numuru un kartes numuru.

  • Kāpēc pēc Drogas Pastāvīgā Klienta kartes reģistrācijas www.drogas.lv es nesaņemu apstiprinājuma e-pastu?

    Automātisko apstiprinājuma e-pastu Jūs varat nesaņemt tajā gadījumā, ja Jūsu e-pasta serverī ir ieslēgta aizsardzība pret nevēlamu vēstuļu saņemšanu (spam filtrs).

  • Kā varu kļūt par pilnvērtīgu Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieku, ja man nav iespējas izveidot savu profilu www.drogas.lv?

    Jūs varat kļūt par pilnvērtīgu Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieku arī neveidojot profilu www.drogas.lv, bet Jums obligāti ir jāreģistrē sava karte, aizpildot anketu papīra formātā. Anketa tika izsniegta kopā ar bukletu un karti.

  • Kā nomainīt paroli Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profilā www.drogas.lv?

    Lai nomainītu paroli, Jums ir nepieciešams ienāk savā profilā un izvēlēties sadaļu „Mans profils”. Pie lauka „Parole” Jums ir jāievada jauna parole un tad jānospiež poga „Mainīt paroli”. Pie veiksmīgas datu saglabāšanas, uz ekrānā paradīsies paziņojums „Jūsu dati ir saglabāti!”

  • Kā atjaunot Drogas Pastāvīgo Klientu programmas dalībnieka profila paroli www.drogas.lv, ja esmu to aizmirsis?

    Lai atjaunotu paroli, www.drogas.lv sākumlapā uzspiediet uz saites „Aizmirsāt paroli?” un šādi pāriesiet jaunā atvērumā. Laukā ar virsrakstu „E-pasta adrese” ievadiet savu e-pasta adresi. Uz to tiks nosūtīta paroles atjaunošanas saite. Automātisko paroles atjaunošanas e-pastu Jūs varat nesaņemt tajā gadījumā, ja Jūsu e-pasta serverī ir ieslēgta aizsardzība pret nevēlamu vēstuļu saņemšanu (spam filtrs).

  • Kur ir pieejami Drogas Pastāvīgo Klientu programmas noteikumi?

    Drogas Pastāvīgo Klientu programmas noteikumi ir pieejami mājas lapā www.drogas.lv.

  • Kur ir iespējams uzdot jautājumu, ja tas nav atrodams starp „Biežāk uzdotiem jautājumiem”?

    Uzdot jautājumu var, zvanot uz Programmas informatīvo bezmaksas tālruni +371 80008030 darba dienās no 9:00 līdz 18:00, sūtot jautājumu uz e-pasta adresi drogaskarte@drogas.lv vai uzrakstot to mājas lapā www.drogaskarte.lv pieteikumu formā sadaļā „Kontakti”.